Jeśli myślisz o rozwoju swojej firmy w sieci, sprawdź studia reklamy, które od lat zajmują się marketingiem internetowym i reklamą dla przedsiębiorstw oraz sektora publicznego. Oprócz reklamy online, agencje często stawiają również na marketing offline, jak billboardy czy reklamy w magazynach drukowanych. Wychodzą naprzeciw dużym oczekiwaniom klientów, stale rozszerzając swoją ofertę. Tak działa też firma ADMITAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
Branża reklamowa i marketingowa przeżywa obecnie istny boom. Odpowiednia reklama to podstawa prawidłowego funkcjonowania każdej działalności. Z pomocą przychodzi firma ADMITAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, świadcząca usługi z zakresu reklamy i marketingu.
Adres firmy ADMITAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ to WARSZAWA (województwo MAZOWIECKIE), UL. ELEKTRONOWA 2. Firma ADMITAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ jest obecna na rynku od 19.03.2019.
73.11.Z - Advertising agency activities
62.10 - Programming activities
62.20 - IT consulting and IT equipment management activities
63.1 - Services related to computing infrastructure, data processing, website management (hosting), and related activities
63.92.Z - Other information-related services
70.10.A - Head office office activities
70.20.Z - Business and management consultancy activities
71.20.C - Other technical testing and analysis
73.12 - Advertising through mass media
73.20.Z - Market research and public opinion polling
| 2021 | 2022 | 2023 | ||
|---|---|---|---|---|
M PLN | M PLN | M PLN | % | |
Aktywa | 0 | 1,9 | 4 | 109,2 |
Aktywa obrotowe | 0 | 1,9 | 4 | 109,2 |
Środki pieniężne | 0 | 0,7 | 2,5 | 239,9 |
Kapitał (fundusz) własny | 0 | 0,7 | 0,8 | 9,6 |
Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 0 | 1,2 | 3,2 | 170,6 |
Zysk (strata) brutto | 0 | 0,8 | 0,1 | -85,7 |
Zysk (strata) netto | 0 | 0,7 | 0,1 | -90,4 |
Amortyzacja | 0 | |||
EBITDA | 0 | |||
Zysk operacyjny (EBIT) | 0 | 0,8 | 0,1 | -82,1 |
Przychody netto ze sprzedaży | 0 | 3,2 | 14,3 | 349 |
Zobowiązania krótkoterminowe | 0 | 0,9 | 1,9 | 114,7 |
% | % | % | p.p. | |
Kapitał własny do aktywów ogółem | 98 | 38,1 | 20 | -18,1 |
Rentowność kapitału (ROE) | 0 | 99,3 | 8,7 | -90,6 |
Wskaźnik Rentowności sprzedaży (ROS) | 22,7 | 0,5 | -22,2 | |
Marża zysku brutto | 25,3 | 0,8 | -24,5 | |
Days | Days | Days | Days | |
Cykl rotacji zobowiązań krótkoterminowych | 2 147 483 648 | 100 | 48 | -52 |
Wskaźnik bieżącej płynności finansowej | 50 |
Opinie dotyczące usług, produktów oraz działalności firmy nie są weryfikowane